05 May 2009

Gotcha!

Adengan yang ingin kita lihat?

Kereta Waja berwarna Pink dikesan di Lebuhraya Duke.

Adengan kejar-mengejar di Lebuhraya Duke.

Mana mau lari lagi... Gotcha!


Proton Satria berwarna Pink dikesan jalan menuju ke Mahameru.

Gotcha! Pink Satria spotted.

Sempat tetidur dalam kereta? Gotcha!

Yang ini apa pulak? Dalam lift pun sempat tidur? Gotcha!

9 comments:

imshahmemyselfandi said...

wuihhhhh, giles..Spotted!!!! aiyooo tu yg baju itam tu mmg pemalu orgnya. tu dia mmbelakangkan diri tuh.

suezensuzanna said...

haiyak...kim salam kat yg tdo dlm lift tuh..menarik..pernh nmpk adegan nih..di lift rumah...sorg budak kecik yg berusia 5 thn kot...nk pegi skolah..smbil lentok2 kat dinding lift..

Galuh Cendra Kirana said...

erkk...bahye ko neih... paparazi punye gaye neih.. abeslah aku kalo tetiba ko amek gamba ngah picit jerawat kew, towek idong kew.. haishhh..bahye bahye.

hanis said...

ko dah knape?
polis traffic ke hape nih...
or pembasmi kete warna pink??
or ko pun fanatic pinky cam uji...
aku dah confius nih

M.K is Tun Mamat said...

shah,
Budak baju itam tu memang pemalu kan.. sape la nama dia yek..

suezensuzanna,
budak 5 thn ke? x amik gambo?

galuh,
saje2 amik gambo candid and spotted ni..

hanis,
aku bukan tergile warna pink.. cuma rasa unik bila lelaki yang drive.. ahaks.. pink panther...

imshahmemyselfandi said...

Wassalam w.b.t suezensuzana..kata jejaka berbaju hitam yg tido di dalam lif.. nama saya Abdul Karim. Pangil sy Karl jek.P@ selamat berkenalan..sy baru berumur 24 tahun dan masih bujang. lalalaala

~ujicham~ said...

weh, korang dgr ni paula abdul kata apa

"real men know how to wear pink"

Mogen Ali Rico said...

hehehe..tapi ko penah dengar tak alfonso albuqueque ckap..

"Are you gay enough to wear pink?"

hanis said...

hahahahha...
ada2 je korng nih

Powered by Blogger.