17 August 2009

Nara Ayam Golek, Pantai Dalam

Mini TT Getzzone, di Ayam Golek 5 Bintang, Pantai Dalam.




Kawan-kawan dari Getzzone.com


GPS: 3°6'26"N 101°40'18"E

Hidangan Utama: Ayam Golek
Harga: Antara RM10 - RM20
Tempat Letak Kereta: Medium

6 comments:

FIRZA said...

aku takde gps cam mne nak g..... kene beli gps la ni.....

suezensuzanna said...

sedapnyerrrrrrrrrrrr..meleleh air liur

a kl citizen said...

tak macam tergolek pun ayam tu...
tapi nampak best

:: Feez_Mior :: said...

Mat, nape gmbr aku diltak kecik sgt?
aku pnye laa Closed up muke ko kt blog aku..hahaha

Achied2002 said...

erm...rasanya ayam golek tu biasa2 aja...gempak aja..seba ia dah niaga lama dah...

minhat said...

aku dah kenal ayam nara ni da lebih 20 tahun....dari harga rm7...hingga la hari ini da rm20...tapi memang terbaik.saya dah makan macam2 ayam golik.inilah aayam golek terbaik dilembah kelang....yang belum pernah cubalah..anak saya hingga heri ini bulan ramadan satu atau dua kali pasti berbuka di NARA,,,cuba sekali pasti nak lagi...HIDUP NARA...

Powered by Blogger.